E90Post
 


 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Regional Forums > Europe (Continental) > Danskere... How many Danes?



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      09-23-2011, 05:36 PM   #2971
Andiaz83
New Member
0
Rep
8
Posts

Drives: BMW 335I CAB
Join Date: Jun 2011
Location: DANMARK

iTrader: (0)

Og er der nogen der kan updatere de nye lygter evt hele bilen...
Appreciate 0
      09-24-2011, 08:04 AM   #2972
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Hej

Jeg kører ikke selv m forge dv men prøv at søge på turbo n54 sektionen der er en masse derom. Mener de blå fjedre er til standart tryk og de gule når du kører m over ca 12 psi.
Har du checket om de er korekt monteret og der ikke er en "boostleak" som evt kan sende signal om noget galt til motorstyringen?

Mener den standart kører m ca 8 psi
Appreciate 0
      09-24-2011, 01:38 PM   #2973
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Andiaz83 View Post
Håber i kan hjælpe mig.....efter jeg har monteret forge dv begynder den og lyse i motorlampen engang imellem og den er helt standart min bil ud over dette.

Jeg har fået et sæt ekstra fjedre med i kassen samt 4 runde dimser (flade og store som en 5krone)


Er der nogle af jeg der har monteret boost gauge i luftdyssen..... og hvad skal en 335i køre med i psi...... tror der er et eller andet galt nemlig.....
Du er nødt til at se efter hvilken kode du får med fejlen. Ellers er det svært at vide hvad der går galt. Lyder det som om du har en boost leak, trækker/opfører bilen/motoren sig anderledes efter du skiftede til Forge DV'erne? Sidder Forge ventilerne ordentligt i din chargepipe?

Jeg fik gentagne gange en boost leak kode (30FF), som dels skyldtes at Forge ventilerne ikke sad ordentligt i standard chargepipen og derfor var der en leak, dels at den ene ventil ikke var lukket helt tæt, og dernæst at jeg havde de grønne fjedre i. Nu har jeg sat en STETT chargepipe i, som Forge DV'erne sidder helt perfekt i med slanger og spændebåde, og jeg har nu monteret de gule fjedre, som er strammere, og nu holder den boost helt fint, selv ved pænt meget boost og jeg får INGEN fejl koder mere.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      09-25-2011, 10:50 AM   #2974
Andiaz83
New Member
0
Rep
8
Posts

Drives: BMW 335I CAB
Join Date: Jun 2011
Location: DANMARK

iTrader: (0)

Jeg har den originale pipeline på og der i har jeg sat de 2 force dv i... Men hvad er de 4 skiver til jeg har fået med til dv og hvor bestiller i de nye chargepipes fra... Og er der nogen af jeg der har tester evt i Nordsjælland Københavns området
Appreciate 0
      09-26-2011, 11:02 AM   #2975
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Andiaz83 View Post
Jeg har den originale pipeline på og der i har jeg sat de 2 force dv i... Men hvad er de 4 skiver til jeg har fået med til dv og hvor bestiller i de nye chargepipes fra... Og er der nogen af jeg der har tester evt i Nordsjælland Københavns området
Sidder de ordentligt fast i din originale Chargepipe? Hvis ikke kan dit eventuelle boost leak komme herfra. De kan også komme fra din Forge ventiler hvis de ikke er helt spændt. Skiverne er til at ligge ind i ventilerne sammen med fjedrene for at stramme yderligere.

Jeg har ikke selv en tester, men måske nogen andre herinde kan hjælpe dig med det.

Alternative chargepipes fås flere steder i USA. Se evt. i køb/salg sektionen på dette forum. Jeg købte min gennem STETT i USA, men der er mange forskellige fabrikater.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      09-26-2011, 01:42 PM   #2976
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

GiJoe hvordan gik jeres dyno-møde?
Appreciate 0
      09-26-2011, 02:22 PM   #2977
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
GiJoe hvordan gik jeres dyno-møde?
Sådan lidt bop-bop. Jeg tror ikke den fik luft nok over ~5000 omdr (blev rullet med lukket hjelm og ikke særligt voldsom blæser desværre), så den havde max 405 hk @ 5095 omdr og 635 Nm @ 3049 omdr. Jeg er ret sikker på at den ville have haft ca. 30-35 hk mere @ ~5800-6000 omdr hvis den havde fået luft nok.

Desuden kunne de ikke rigtigt få den til at blive på rullerne, den hoppede og trak spin, selv om den var spændt godt fast, dækkene var varme og det var helt tørt og ca. 20 grader.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      09-26-2011, 02:48 PM   #2978
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Sådan lidt bop-bop. Jeg tror ikke den fik luft nok over ~5000 omdr (blev rullet med lukket hjelm og ikke særligt voldsom blæser desværre), så den havde max 405 hk @ 5095 omdr og 635 Nm @ 3049 omdr. Jeg er ret sikker på at den ville have haft ca. 30-35 hk mere @ ~5800-6000 omdr hvis den havde fået luft nok.

Desuden kunne de ikke rigtigt få den til at blive på rullerne, den hoppede og trak spin, selv om den var spændt godt fast, dækkene var varme og det var helt tørt og ca. 20 grader.
Det da bedre end sidst men kan godt se det ikke var optimalt men 635 nm er da imponerende
Hva med de andre? var der flere tunnede 335i´ere? nogle M´ere?
Appreciate 0
      09-26-2011, 10:49 PM   #2979
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Der var også en anden 335i med HPF intercooler og JB4, den målte 376 hk og 540 Nm mener jeg det var. Den blev også rullet uden chip, og så havde den 303 hk og 417 Nm. Der var desværre ikke nogen M biler på rullefeltet den dag, men min kammerat havde en ældre V8'ere (540i) med. Den gav 292 hk og 416 Nm. Der var ikke nogen med der havde flere hk end min. Det kunne have været sjovt at sammenligne med både e60 og e39 M5 og med e46 og E9x M3

Edit: Smider lige et billede af målingen:
Attached Images
 
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |

Last edited by G.I.Joe; 09-27-2011 at 01:42 AM..
Appreciate 0
      09-27-2011, 02:38 AM   #2980
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Neej sikke nogle flotte kurver

Havde du fået hævet trykket inden du dynoede den?
Ikke for at virke nedladende eller noget men hold sa op hvor effektkurven dropper over 5500 o/m tid til større turboer
Appreciate 0
      09-27-2011, 03:27 AM   #2981
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Neej sikke nogle flotte kurver

Havde du fået hævet trykket inden du dynoede den?
Ikke for at virke nedladende eller noget men hold sa op hvor effektkurven dropper over 5500 o/m tid til større turboer
Ja, jeg hævede jo ydelsen på boksen fra ~80% til 100%, og det kan virkelig mærkes, især sammen med udstødningen hvor der bare er luft igennem.

Men ja, ydelsen dropper ALT for meget over 5500 omdr. på målingen, men på vejen, i virkeligheden trækker den mere og mere op til godt og vel 6000 omdr. Så næste gang jeg skal have den målt skal den altså have luft nok.

Men nye turboer lyder som en RIGTIG god idé.... Skal bare lige finde pengene til det først Tror den ville blive mega ond med et par RB eller TD stage 2
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      09-27-2011, 06:08 AM   #2982
Andiaz83
New Member
0
Rep
8
Posts

Drives: BMW 335I CAB
Join Date: Jun 2011
Location: DANMARK

iTrader: (0)

G.I.Joe vil godt have sådan et stett rør men kan det passe at det skal koste 880D plus at skat også lige skal have en del.... det er da for vildt......
Appreciate 0
      09-27-2011, 08:53 AM   #2983
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Andiaz83 View Post
G.I.Joe vil godt have sådan et stett rør men kan det passe at det skal koste 880D plus at skat også lige skal have en del.... det er da for vildt......
Jeg mener jeg gav ca 300 dollars plus fragt for min STETT chargepipe, siden jeg allerede havde Forge ventilerne. Jeg ringede til dem og fik dem til at sende mig en faktura via paypal, og så var det det. Måtte også lige betale noget i told, men kan ikke helt huske hvormeget det lige blev. Tror det blev noget med 2500-3000 kr inkl det hele.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      09-27-2011, 10:01 AM   #2984
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Ja, jeg hævede jo ydelsen på boksen fra ~80% til 100%, og det kan virkelig mærkes, især sammen med udstødningen hvor der bare er luft igennem.
Ok 100% og du sikker på det ikke kun til racefuel , ved du hvad den kører med af tryk v henholdsvis 80- og 100%?


Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Men nye turboer lyder som en RIGTIG god idé.... Skal bare lige finde pengene til det først Tror den ville blive mega ond med et par RB eller TD stage 2
Ja det lyder jo godt ik, jeg er så så træt af mit vastegate rasselen og det bliver bare værre og værre

Td stage II og Rb er jo ens bare at Rb passer direkte på de orginale slanger hvor Td skal have nye slanger, og så Rb jo næsten 1/2 pris af Td.
Jeg var faktiak fast besluttet på et sæt Rb men med alle de problemer der har været med olieforbrug og deraf røg fra ustødningen, har fået mig på andre tanker. Det jo ærgeligt at punge ud til opgraderet turboer og så kan de ikke holde til at køre med højt tryk

Så nu overvejer jeg Asr de godtnok prismæssigt på højde m Td men det kugleleje turboer og de har lavet en masse modifikationer for at forbedre dem inden for de sidste par mdr. En ting jeg dog ikke kan lide ved dem er at de ikke er vandkølet det giver jo visse ulemper, så nu jeg virkelig i tvivl skulle man bare droppe det hele og flexlease en gtr
Appreciate 0
      09-27-2011, 02:12 PM   #2985
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Ok 100% og du sikker på det ikke kun til racefuel , ved du hvad den kører med af tryk v henholdsvis 80- og 100%?
Nej, jeg har ingen idé om hvad tryk den kører med, men den kan justeres op på 130% (interval fra 50-130%) så den er slet ikke på max endnu hehe.


Quote:
Ja det lyder jo godt ik, jeg er så så træt af mit vastegate rasselen og det bliver bare værre og værre
Min raslen er også ved at være rigtig slem, det er pisseirriterende at høre på. Selv den nye udstødning kan ikke overdøve det helt

Quote:
Td stage II og Rb er jo ens bare at Rb passer direkte på de orginale slanger hvor Td skal have nye slanger, og så Rb jo næsten 1/2 pris af Td.
Jeg var faktiak fast besluttet på et sæt Rb men med alle de problemer der har været med olieforbrug og deraf røg fra ustødningen, har fået mig på andre tanker. Det jo ærgeligt at punge ud til opgraderet turboer og så kan de ikke holde til at køre med højt tryk

Så nu overvejer jeg Asr de godtnok prismæssigt på højde m Td men det kugleleje turboer og de har lavet en masse modifikationer for at forbedre dem inden for de sidste par mdr. En ting jeg dog ikke kan lide ved dem er at de ikke er vandkølet det giver jo visse ulemper, så nu jeg virkelig i tvivl skulle man bare droppe det hele og flexlease en gtr
Ja det er et rigtig godt spørgsmål. Jeg kan ikke rigtigt blive klar over hvr meget olie de turboer egentlig brænder af. Altså jeg brænder da også ca en liter for hver 8k km eller deromkring, og min oser da også ind imellem. Så hvor meget der reelt skyldes RB turberne kan jeg ikke helt blive klar på.

Det korte af det lange er at jeg er vild med min e92 og med N54 motoren og jeg er snart færdig med at betale den færdig, og så vil den jo være billig at have som supplement til en firmabil med alt betalt, og så betyder det jo ikke så meget om man skal ofre lidt ekstra på opgraderiger, men altså f.eks. en GTR ville jo også være en seriøs fed racer selv om den nok ville være lidt dyr at flex lease.....

Men tror du ikke man ville savne at modde lidt på den?
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      09-28-2011, 10:51 AM   #2986
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Nej, jeg har ingen idé om hvad tryk den kører med, men den kan justeres op på 130% (interval fra 50-130%) så den er slet ikke på max endnu hehe.




Min raslen er også ved at være rigtig slem, det er pisseirriterende at høre på. Selv den nye udstødning kan ikke overdøve det helt



Ja det er et rigtig godt spørgsmål. Jeg kan ikke rigtigt blive klar over hvr meget olie de turboer egentlig brænder af. Altså jeg brænder da også ca en liter for hver 8k km eller deromkring, og min oser da også ind imellem. Så hvor meget der reelt skyldes RB turberne kan jeg ikke helt blive klar på.
Problemet er at Td og Rb er konventionelle turboer og lejerne kan ikke holde til at køre med over 1 bar i længere tid. Jeg kunne skrive side op og ned om mine alfa 1.8 turbo haverier. Så hvis der skal opgraderes skal det laves ordenligt og skulle kunne holde til et par track-days og man ville vel også gerne kune sætte den nye F10 m5 på plads uden det ender i en røgsky
Jeg bruger også ca 1l pr 8000-10000 km det jo acceptabelt men der er nogle af Rb som har brugt det på 1000 km, øv


Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Det korte af det lange er at jeg er vild med min e92 og med N54 motoren og jeg er snart færdig med at betale den færdig, og så vil den jo være billig at have som supplement til en firmabil med alt betalt, og så betyder det jo ikke så meget om man skal ofre lidt ekstra på opgraderiger, men altså f.eks. en GTR ville jo også være en seriøs fed racer selv om den nok ville være lidt dyr at flex lease.....

Men tror du ikke man ville savne at modde lidt på den?
Det vil være skruen uden ende at begynde at modde sådan en nissan, den skal selfølgelig bare lige kun have en Cobb chipning og inden man har set sig for kører man m 700-800 hk det helt vildt alle de lækre Hks-motorstumper som kan fås og kulfiber til højre og venstre

I tyskland sælges de 3år gamle til omkring 40-50.000 euro så det vel ikke meget dyrere end at flexlease en M3
Appreciate 0
      10-15-2011, 03:38 AM   #2987
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Så nu har der været stille her længe nok vi skal have gang i en debat hvad syntes i om den nye 3 serie (se forsiden for billeder: http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=592598)

Jeg er helt vild med den måde næsen bliver lav fortil lidt Maserati Quatrapote men M-sport kuffangeren ligner en BMW snude i høj sø

Interiøret ligner lidt for meget en 5 serie over (morfar) men sæderne ser fine ud!
Appreciate 0
      10-18-2011, 07:36 AM   #2988
knasman
Private First Class
2
Rep
124
Posts

Drives: 2014 991 4S
Join Date: Nov 2010
Location: US

iTrader: (0)

M3 modelår for ny iDrive

Hej

Jeg har fundet mig en M3 til flexleasing nu. Den er godt nok fra 2009, men det er den eneste jeg kan finde som matcher de options jeg gerne vil have. Så må jeg tage +0,5% straffen de første 6 måneder.

Jeg har tidligere læst, at "internet" option (614) kun er muligt med den nye combobox/iDrive, er det korrekt? Modellen er fra 6/2009, hvilket modelår skiftede E90/M3 til den nyere iDrive?
Appreciate 0
      10-20-2011, 08:08 AM   #2989
knasman
Private First Class
2
Rep
124
Posts

Drives: 2014 991 4S
Join Date: Nov 2010
Location: US

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by knasman View Post
Hej

Jeg har fundet mig en M3 til flexleasing nu. Den er godt nok fra 2009, men det er den eneste jeg kan finde som matcher de options jeg gerne vil have. Så må jeg tage +0,5% straffen de første 6 måneder.

Jeg har tidligere læst, at "internet" option (614) kun er muligt med den nye combobox/iDrive, er det korrekt? Modellen er fra 6/2009, hvilket modelår skiftede E90/M3 til den nyere iDrive?
Det fandt jeg så endelig selv ud af, det er en LCI model og har dermed det nye system.

Hvis alt går efter planen, så henter jeg den 2/11. Krydser fingre!
Appreciate 0
      10-20-2011, 10:28 AM   #2990
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by knasman View Post
Det fandt jeg så endelig selv ud af, det er en LCI model og har dermed det nye system.

Hvis alt går efter planen, så henter jeg den 2/11. Krydser fingre!
Tillykke med den, glæder mig til at høre hvordan du synes om den.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      10-20-2011, 01:18 PM   #2991
knasman
Private First Class
2
Rep
124
Posts

Drives: 2014 991 4S
Join Date: Nov 2010
Location: US

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Tillykke med den, glæder mig til at høre hvordan du synes om den.
Tak, jeg tror ikke helt paa det, foer jeg har den i haenderne 2/11. Det er E90 udgaven, med DCT/M-drive/EDC og hvad der ellers skal hoere til. Jerez black.

Det bliver fedt! Jeg giver en rapport efter turen hjem fra Tyskland
Appreciate 0
      10-22-2011, 02:42 PM   #2992
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Så kom tiden til årets sidste test inden vinterdækkene kommer på i næste uge. Jeg har foretaget en enkelt ændring som ser ud til at have givet en del

Motoren har tydeligvis også godt af det kolde vejr, men dækkene kæmper med at få grip i den kolde asfalt..... Anyway, her er lige et par screenshots fra Vbox'en at holde varmen på i den kolde tid. Alle screenshots er fra samme måling, hvor den trak en hel del spin i første gear pga. manglende grip. Jeg vil tro det er muligt at lave en 0-200 tid på 13,5 sek med bedre bid, samt en tid meget tæt på 12 sek rent og 190+ km/t udgangshastighed på quartermilen.

Testen er naturligvis udført i Tyskland
Attached Images
    
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
Reply

Bookmarks


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT -5. The time now is 08:24 PM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST