|
|
|
|
|
|
BMW Garage | BMW Meets | Register | Today's Posts | Search |
|
BMW 3-Series (E90 E92) Forum
>
Danskere... How many Danes?
|
|
05-14-2008, 09:42 AM | #45 |
Lieutenant
5
Rep 572
Posts |
Så er det billigere det jeg har "fundet". Jeg har bestilt for knap 14 dage siden hos M-Force_Design og de/han skal kun have $233 inc. forsendelse (har lige checket min mail) de skulle blive sendt i dag.
Ja det er komisk, det tager længere tid at få det gennem den danske told og via Post danmark end det tager at få varen sendt fra "langt væk" og til Kbh lufthavn, det er helt til grin. Da jeg købte fælgene gik der under en uge fra ordren var afgivet til varen lå her - inc. 4 dage gennem det danske system. |
Appreciate
0
|
05-14-2008, 11:46 PM | #52 |
Lieutenant
5
Rep 572
Posts |
Altså.... armlænet, øhhh, det er sort fordi... Jeg ved det faktisk ikke, det er også en torn i mine øjne.
Fælgene var rørrende billige, de endte op med at have kostet 7700,- da de lå i min stue heraf var de 2200,- told og Moms. $ er faldet lidt siden, så de ville i dag kunne fås for 7500,- alt inc.(har lige checket). Kludene er klart de dyreste, jeg fik et fint tilbud på Michelin PS2 hos Fensmark Trailer, 11.000,- monteret og afbalanceret. |
Appreciate
0
|
05-15-2008, 09:10 AM | #53 | |
Major
13
Rep 1,123
Posts |
Quote:
Ja, armlænet har normalt samme farve som resten af stuen, så det virker da lidt underligt.., er det fabriks eller eftermonteret læder? |
|
Appreciate
0
|
05-15-2008, 10:20 AM | #54 |
Lieutenant
5
Rep 572
Posts |
Bilen er leveret til forhandleren med stof indtræk, hvilket jeg under ingen omstændigheder vil have. Kabinen blev sendt til Tyskland og ombetrukket og fik monteret sædevarme. Det er jo risikoen ved at købe en bil som står fabriksny hos en forhandler og man så vil have andet udstyr end det den først er leveret med. Jeg var egentlig ikke klar over at armlænet "skal" have indtrækkets farve, selvom det har irriteret mig. Jeg har skrevet til forhandleren her til morgen, så må jeg se om jeg hører noget.
|
Appreciate
0
|
05-15-2008, 11:12 AM | #57 |
Captain
37
Rep 903
Posts |
Her er nogen friske billeder fra i dag. Det indvendige er total standard.
Meget svært at tage billeder af sort. Jeg tog nogen i solen, men man kan slet ikke se formen. Taget med Canon D400 med automode og 70mm. BTW - den ser altid ren ud. Har fået rigtig voks og bliver behandlet med Quick Detailer når den er støvet. Sparer en masse vask og holder den dyb sort.
|
05-15-2008, 01:56 PM | #59 |
Black Magic Wheels - BMW
36
Rep 1,090
Posts |
Hey drenge!
En til fra DK Jeg kommer fra Næstved Ligesom Chunga Kører i E90 320i 2006 model Chunga kan det passe at jeg så dig køre rundt i din bmw til City night for nogle uger siden? |
Appreciate
0
|
05-15-2008, 02:34 PM | #62 |
Captain
37
Rep 903
Posts |
Ja - jeg kørte rundt til City night med Bitch klubben. Det kalder jeg en flok tøser som går fast sammen med min datter. De vil cruse og kikke på drenge og blive set. Så det får de jo lov til. Alt der kan få bilen til at rulle er fint for mig.
|
05-15-2008, 03:02 PM | #64 | |
Black Magic Wheels - BMW
36
Rep 1,090
Posts |
Quote:
Når er der ellers nogle der har fundet eller har nogle fede mods til deres e90? Jeg tænker specielt på optimering/tunings dele Men i må også foreslå dele til looket Fortsat go' dag |
|
Appreciate
0
|
05-15-2008, 03:55 PM | #65 |
Second Lieutenant
13
Rep 236
Posts |
Til Næstved-drengene
Hejsa!
Da jeg kan forstå at flere af jer er fra Næstved egnen, og jeg selv er ved at købe min E90'er hos Poul Nielsen Automobiler i Næstved, vil jeg lige høre om der er nogen der har erfaringer med at handle der? Mit umiddelbare indtryk er, at de er yderst reelle og meget professionelle. Hvad siger I? |
Appreciate
0
|
Bookmarks |
|
|