|
|
|
|
|
|
BMW Garage | BMW Meets | Register | Today's Posts | Search |
|
BMW 3-Series (E90 E92) Forum
>
Danskere... How many Danes?
|
|
05-20-2008, 05:13 PM | #133 | |
Colonel
115
Rep 2,345
Posts |
Quote:
Så så... Tal for dig selv.... Har kun lige rundet de 30 i år. Hvis jeg ikke tager helt fejl, så er jeg vist den eneste fra DK. I andre kommer jo fra Sverige Nej seriøst. Flertallet kommer vel fra Sjælland, ikke? |
|
Appreciate
0
|
05-21-2008, 12:23 AM | #136 |
Lieutenant
5
Rep 572
Posts |
Hallo, det var en joke :-) Se tråden: http://www.e90post.com/forums/showth...19#post2701419 så kommer forståelsen måske op på et højere plan *LOL*
|
Appreciate
0
|
05-21-2008, 01:51 AM | #137 |
Captain
37
Rep 903
Posts |
Var jo godt klar over at det var en joke. Mod-jokede så men det var du ikke klar over. Du forklardede så om joken ved at pege på en anden joke som ikke havde noget med den første at gøre men som så forklarede hvorfor det rent faktisk var en joke. Den faldt så lidt til jorden da du ikke forstod mod-joken som jeg så skal forklare her på baggrund af din joke samt den forklarende og underbyggende joke.
Yes - det er en joke.
|
05-21-2008, 02:14 AM | #138 |
Lieutenant
5
Rep 572
Posts |
*LOL* Godmorgen :-)
Og ja Chunga, du har selvfølgelig helt ret, hvis man var meget ældre end 18, så var man voksen. Voksen med vokseninteresser, ansvarlighed, kameluldssutsko og så videre. Det stadie er vi jo tydeligvis ikke nået til, vi er stadig en flok "drengerøve" der kan få ståpæls over et glo på biler. |
Appreciate
0
|
05-21-2008, 02:33 AM | #139 |
Captain
37
Rep 903
Posts |
Ja - det kan vi. Men det tror jeg alle mænd kan. Jeg var både i Bella og til Vmax i odense. Der var masser af tilsyneladende uskyldige seriøse mænd der stod og savlede over subra og Evo i fancy farver og syge dæk.
Nå ja - og så var der jo lige de meget afklædte kvinder. Men de falmede ligesom ved siden af stålet.
|
05-21-2008, 02:59 AM | #140 |
Lieutenant
5
Rep 572
Posts |
Ja, det er sq noget underligt noget. Det er der vi ikke rigtigt har fulgt med evolutionen. Det har taget tusindvis af år at udvikle forskellige færdigheder og så er meget teknik kommet i løbet af bare godt 100 år, vi har slet ikke kunnet følge med. Et godt eksempel er når man "bestiger" en ond MC og så får man jern på når den startes. Hvad f... sker der, det er da ikke logisk, ensige særligt rationelt. Det burde være tøsebørnene der kunne få os "op og stå" :-)
|
Appreciate
0
|
05-21-2008, 04:16 AM | #141 |
Captain
37
Rep 903
Posts |
Det er jo ting alt sammen. Som mennesker er vi stadig primitivt styret. Og hvorfor ikke.
Den dag vi mister det bliver det en kedelig verden.
|
05-21-2008, 05:27 AM | #142 |
Lieutenant
5
Rep 572
Posts |
Jeg faldt lige over en sjov lille test: http://www.autoexpress.co.uk/product...ar_polish.html
|
Appreciate
0
|
05-21-2008, 01:36 PM | #144 |
Captain
37
Rep 903
Posts |
Det er nok noget du tænker fordi du er 18 år gamme. Det kan man altså bare ikke. Flytte pga. en eller anden bil.
Det er heller ikke gratis derovre. Spar lidt op først til noget lidt mindre.
|
05-21-2008, 02:00 PM | #145 |
Lieutenant
21
Rep 408
Posts |
Det er sgu også et lidt tomt liv man har hvis man flytter til et andet land for at få en bil...
Selvom det er tæt på er der jo alligevel nogle kulturelle forskelle og så snakker de jo så forfærdigligt at det er helt uhyggeligt |
Appreciate
0
|
05-21-2008, 02:16 PM | #146 |
Major
13
Rep 1,123
Posts |
Jeg bor selv i Sverige pga. at min "bedre halvdel" er svensk og det er mest praktisk for os at bo i Malmö, desuden er (var) boligpriserne meget lavere end i Kbh.området. At man kan spare mange penge på bilkøbet er også fint, men det alene havde ikke fået mig til at flytte. Jeg lånte iøvrigt en E61 M5 af en BMW forhandler herovre - fantastisk køremaskine og lyden fra den V10'er er skøn, men nok lidt for vild og tørstig til daglig pendling.
|
Appreciate
0
|
05-21-2008, 03:13 PM | #147 |
Captain
37
Rep 903
Posts |
Jeg anbefaler alligevel at man flytter til Sverige. Eller hvor som helst man kan få en rigtig bil. Jeg har lige været med en kammerat ude og hente en fabriksny Toyota Avansis i dag. Damn noget skrammel. Alt det billige plast. Det er simpelthen det værste midterpanel jeg nogen sinde har rørt ved. Rattet er hård grå plast og gearstangen er helt umulig at have med at gøre. Nej nej nej. Hvordan kunne den få så gode anmeldelser
Den vugger og lægger sig i svingene. Meget mærkeligt. Det er endda ikke en gang biligste model. Jeg ville simpelthen ikke kunne holde ud at køre i den eller røre ved den til daglig.
|
05-21-2008, 03:45 PM | #148 |
Lieutenant
5
Rep 572
Posts |
Det er faktisk en interesant diskution, de viste i TV avisen i går at en del er begyndt at flytte tilbage igen fra Malmø tik Kbh. Noget andet er hvis man gifter sig på tværs, så har man også et netværk begge steder.
Bil er ikke så vigtigt at jeg personligt havde lyst til at flytte til et andet land for at få den. Familie og venner er svære at erstatte. Chunga, ved du hvorfor det hedder Toyota? Det er det legetøj man finder i havregrynspakkerne Toy fra Ota |
Appreciate
0
|
05-21-2008, 05:54 PM | #149 | |
Black Magic Wheels - BMW
36
Rep 1,090
Posts |
Quote:
Men man kan sagents....uden at miste familier og venner! |
|
Appreciate
0
|
05-22-2008, 12:55 AM | #150 |
Lieutenant
5
Rep 572
Posts |
Selvfølgelig kan det lade sig gøre, det er bare ikke altid så nemt som det lyder, det kommer også meget an på hvordan man er som person, nogle har lættere ved at danne netværk end andre.
|
Appreciate
0
|
05-22-2008, 02:50 AM | #151 | |
New Member
2
Rep 7
Posts |
Quote:
|
|
Appreciate
0
|
05-22-2008, 03:33 AM | #152 |
Captain
37
Rep 903
Posts |
Men alligevel. Jeg havde en toyota for 10 år siden. Også fra ny. Det gode ved den var netop den kvalitets følelse man kom ind i. Det har de så gradvist skåret ned på.
Det er i øvrigt det samme med mondeo. Jeg var inde og sidde i den i Bella centret da de havde Biler i Bella her i foråret. Også irreterende billig plast i alle knapper og paneler. Det må være noget folk i dag bare acceptere. Nej- du har nok ret. Man kan ikke gå tilbage. Det er jo så et problem hvis man mister sin indkomst :-D
|
05-22-2008, 01:52 PM | #153 | |
Black Magic Wheels - BMW
36
Rep 1,090
Posts |
Quote:
Det er enten en billig toyota eller intet....så hvis man har brug for transport bliver man nok nød til at leve med lortet.... Det er helt utroligt med de priser i DK........ Og det værste er at det ikke kun er bil afgiften.....næ nej vi skal også have taget halvdelen af vores løn pga. indkomst skatten.....50% af vores løn er ikke nok de skal lige også dumpe 180% oveni bilpriserne!!! Hader den der har opfundet det her i DK!!! |
|
Appreciate
0
|
05-22-2008, 02:21 PM | #154 |
Lieutenant
5
Rep 572
Posts |
Og det kan blive mere surt end det! Mange er tvunget til at hoppe rundt i Suzuki, Kia eller fjernøstlige Chevrolet (tidligere Daewoo). Og det er ret komisk, de skriver på deres hjemmeside "Økonomisk attraktive nye biler" i stedet for at skrive at det er noget billigt skrammel *LOL*.
|
Appreciate
0
|
Bookmarks |
|
|